Płace
Zajmujemy się prowadzeniem dokumentacji płacowej zgodnej z obowiązującymi przepisami podatkowymi i ZUS.
Zakres naszej działalności dotyczącej list płac obejmuje:
- sprawdzanie, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, uwzględniając limit czasu pracy obowiązujący ustawowo,
- obliczanie wynagrodzeń uwzględniając zwolnienia lekarskie, okresy urlopowe, nadgodzinny i inne uwzględnione w regulaminach przerwy lub dodatkowe wypłaty,
- sporządzanie list płac, rachunków za umowę zlecenie i umowę o dzieło lub innych form wynagrodzenia,
- przygotowanie przelewów wynagrodzeń,
- wykonywanie comiesięcznych informacji dla pracowników o wysokości wynagrodzenia, dodatkach oraz potrąceniach wraz z informacją o dokonaniu wypłaty,
- dokonywanie obliczeń związanych ze składkami ZUS i PFRON,
- wystawianie zaświadczeń o dochodach pracownikom przedsiębiorstw,
- comiesięczne naliczanie podatku i przekazywanie do US,
- sporządzanie deklaracji i informacji rocznych.
Wszystkie działania związane z prowadzeniem list płac i wypłatą wynagrodzeń wykonywane są niezwykle rzetelnie i zachowaniem szczególnej poufności.